Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009
·
1(2)/2010
1(3)/2011
·
1(4)/2012
1(5)/2013
·
1(6)/2014
1(7)/2015
·
2(8)/2015
1(9)/2016
·
1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
What is PTBG?
Homo Ludens
1(3)/2011
Czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier
ISSN 2080-4555
SPIS TREŚCI
pobrań / downloads: 1374
pobierz pdf / full text pdf
Sylwetka naukowa profesor Izabeli Prokop
Augustyn SURDYK
strony / pages: 9 - 17
pobrań / downloads: 1251
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
I. ARTYKUŁY/ARTICLES
Polnische Kultur und Sprache-Seminar. Ein Vorschlag zur Förderung interkultureller Kompetenz der deutschen Studierenden mithilfe von Spielen
Joanna ANDRZEJEWSKA-KWIATKOWSKA
strony / pages: 21 - 30
pobrań / downloads: 1226
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej
Henryk DUSZYŃSKI
strony / pages: 31 - 42
pobrań / downloads: 8411
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej
Weronika GÓRSKA-WOLNIEWICZ
strony / pages: 43 - 52
pobrań / downloads: 3532
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Stereotypy i egzotyka - gry jako aktywność bezproduktywna w komunikacji międzykulturowej (na przykładach współczesnego polskiego japonizmu)
Arkadiusz JABŁOŃSKI
strony / pages: 53 - 62
pobrań / downloads: 1870
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Gra komputerowa Emergency - skuteczny środek dydaktyczny w edukacji dla bezpieczeństwa
Karol KOWALCZUK
strony / pages: 63 - 70
pobrań / downloads: 2543
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom
Marcin ŁĄCZYŃSKI
strony / pages: 71 - 80
pobrań / downloads: 11289
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)
Paweł ŁUPKOWSKI
strony / pages: 81 - 94
pobrań / downloads: 2150
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Gry wideo i kultura autentyczności
Tomasz MAJKOWSKI
strony / pages: 95 - 102
pobrań / downloads: 3008
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
The importance of advertising exchange for marketing browser games
Jakub MARSZAŁKOWSKI
strony / pages: 103 - 116
pobrań / downloads: 3483
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne
Aleksandra MOCHOCKA
strony / pages: 117 - 138
pobrań / downloads: 2841
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola
Michał MOCHOCKI
strony / pages: 139 - 154
pobrań / downloads: 2770
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Wszystko gra! Gry miejskie w przestrzeni Warszawy
Olga NOWAKOWSKA
strony / pages: 155 - 166
pobrań / downloads: 3992
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązującej rozrywki do zideologizowanego medium
Paweł OLSZEWSKI
strony / pages: 167 - 180
pobrań / downloads: 2420
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Konwencja heroic fantasy w grach fabularnych
Tomasz SMEJLIS
strony / pages: 181 - 198
pobrań / downloads: 1845
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Aktywność towarzystw naukowych w internecie na przykładzie PTBG. Podsumowanie siedmiu lat bytności towarzystwa w sieci
Augustyn SURDYK
strony / pages: 199 - 214
pobrań / downloads: 1518
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania
Jerzy Zygmunt SZEJA
strony / pages: 215 - 235
pobrań / downloads: 2998
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
II. RECENZJE/REVIEWS
Reality is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World Jane McGonigal. 2011. New York: Penguin Press, ss. 388
MICHAŁ MOCHOCKI
strony / pages: 239 - 246
pobrań / downloads: 2882
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
III. SPRAWOZDANIA/REPORTS
Podsumowanie roku Homo Ludens 1-2009 w internecie
Jakub MARSZAŁKOWSKI
strony / pages: 249 - 258
pobrań / downloads: 1417
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Całość Homo Ludens 1(3)-2011
pobrań / downloads: 5655
pobierz pdf / full text pdf