Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009
·
1(2)/2010
1(3)/2011
·
1(4)/2012
1(5)/2013
·
1(6)/2014
1(7)/2015
·
2(8)/2015
1(9)/2016
·
1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
What is PTBG?
Homo Ludens
Czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier
ISSN 2080-4555
I. ARTYKUŁY/ARTICLES
Kryzys tożsamości gracza - znaczenie terminu "gamer" wobec popularyzacji gier komputerowych
Magdalena BEDNORZ
strony / pages: 10-21
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 868
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Branded content a elektroniczna rozrywka - promocja i budowanie marki w grach reklamowych
Marcin M. CHOJNACKI
strony / pages: 22-32
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 472
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Miasto - bohater - idea, czyli postmodernistyczne tożsamości w Batman: Arkham City
Justyna JANIK
strony / pages: 33-45
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 405
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
Mateusz KOMINIARCZUK
strony / pages: 46-62
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 476
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
"Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę". Dlaczego gry komputerowe z przełomu wieków wpłynęły na tożsamość polskich graczy?
Stanisław KRAWCZYK
strony / pages: 63-79
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 617
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Tożsamość emersyjna na przykładzie postaci Deadpoola
Piotr KUBIŃSKI
strony / pages: 80-88
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 511
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Generał bez właściwości. Rola etyki i technologii wojennych w kształtowaniu tożsamości postaci gracza w RTS-ach
Szymon Piotr KUKULAK
strony / pages: 89-108
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 368
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Dobry, zły i niemy. Meandry wyborów moralnych jako metody kreacji tożsamości w The Walking Dead studia Telltale Games
Maciej MACIEJEWSKI
strony / pages: 109-122
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 319
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Strategia interakcji w The Stanley Parable w perspektywie narratologicznej
Maciej NAWROCKI
strony / pages: 123-135
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 509
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Mechaniki tworzenia postaci
Marcin PETROWICZ
strony / pages: 136-152
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 1641
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Lollipop Chainsaw Goichiego Sudy i problem autorstwa w medium gier wideo
Dominika STASZENKO
strony / pages: 153-162
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 350
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Styl grania: pomiędzy czytaniem a odtwarzaniem cybertekstu gier wideo
Michał ŻMUDA
strony / pages: 163-173
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 428
pobierz pdf / full text pdf
powiązane artykuły / related articles
Całość Homo Ludens 2(8)-2015
dostępne online / available online: 2016-06-29
pobrań / downloads: 899
pobierz pdf / full text pdf