Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Gry fabularne jako sposób zwiększenia kontroli nad rzeczywistością. Poczucie umiejscowienia kontroli oraz emocjonalność graczy, w porównaniu do młodzieży niegrającej

Radosław B. WALCZAK, Joanna WĘŻOWSKA


strony / pages: 255-268
pobrań / downloads: 609
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 10197powiązane powiązane artykuły / related articles

Drama na lekcjach języka obcego - o potencjale metody

Anna MARKO

Homo Ludens , 87-100pobrań / downloads: 2800powiązane powiązane artykuły / related articles

Kwestionariusz immersji - polska adaptacja i empiryczna weryfikacja narzędzia

Paweł STROJNY, Agnieszka STROJNY

Homo Ludens , 187-198pobrań / downloads: 1740powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 11387powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 7135powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 2661powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością

Katarzyna SKOK

Homo Ludens , 13-31pobrań / downloads: 1678powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 6934powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie w grze, seks w grze

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1/2009, 257 - 268pobrań / downloads: 5853powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra jako model społeczny. O potrzebie grania w społeczeństwie współczesnym

Michał WRÓBLEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 289 - 301pobrań / downloads: 5763powiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 139 - 154pobrań / downloads: 2809powiązane powiązane artykuły / related articles

Kultura a język. Rola gier w rozwoju językowym współczesnego człowieka w świetle hipotezy Sapira-Whorfa

Artur URBANIAK

Homo Ludens 1/2009, 269 - 278pobrań / downloads: 5842powiązane powiązane artykuły / related articles

Osobowość a uczestnictwo w grach fabularnych. O relacjach między tożsamością, myśleniem narracyjnym i stylem gry

Stanisław KRAWCZYK

Homo Ludens , 139-164pobrań / downloads: 1664powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 4708powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12564powiązane powiązane artykuły / related articles