Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego

Sonia MRZYGŁOCKA


strony / pages: 291-302
pobrań / downloads: 473
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 10198powiązane powiązane artykuły / related articles

Kwestionariusz immersji - polska adaptacja i empiryczna weryfikacja narzędzia

Paweł STROJNY, Agnieszka STROJNY

Homo Ludens , 187-198pobrań / downloads: 1740powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 11387powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 2661powiązane powiązane artykuły / related articles

Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązującej rozrywki do zideologizowanego medium

Paweł OLSZEWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 167 - 180pobrań / downloads: 2480powiązane powiązane artykuły / related articles

Drama na lekcjach języka obcego - o potencjale metody

Anna MARKO

Homo Ludens , 87-100pobrań / downloads: 2800powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 7135powiązane powiązane artykuły / related articles

Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych

Bartłomiej KUCHCIŃSKI

Homo Ludens , 165-172pobrań / downloads: 1024powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne gry fabularne (LARP-y) w nauczaniu szkolnym

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1/2009, 177 - 190pobrań / downloads: 3918powiązane powiązane artykuły / related articles

Archeologia szachów. Przyczynek do badania zmian kulturowych dotyczących pozycji kobiet w średniowieczu, na przykładzie transformacji figury wezyra w królową

Michał SOŁTYSIAK

Homo Ludens , 152-170pobrań / downloads: 1676powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12564powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 8461powiązane powiązane artykuły / related articles

Cultural Determinants of Board Games Preferences

Michał MIJAL

Homo Ludens , 117-130pobrań / downloads: 1415powiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 139 - 154pobrań / downloads: 2809powiązane powiązane artykuły / related articles

Sfera zachowań ludycznych w kontekście społeczno-ekonomicznych konsekwencji kryzysu gospodarczego

Karolina THEL

Homo Ludens 1(2)/2010, 191 - 200pobrań / downloads: 4842powiązane powiązane artykuły / related articles